سخنانی از پیتر دراکر و دیگر صاحب نظران  مدیریت

Doing the right thing is more important than doing the thing rightا

کارآیی یعنی انجام درست کارها و اثربخشی یعنی انجام کارهای درست

Doing the right thing is more important than doing the thing right

انجام کارهای درست بسیار مهمتر از انجام درست کارهاست.

Management is doing things right. Leadership is doing the right things

مدیریت انجام درست کارها است. رهبری انجام کارهای درست.

Leadership is defined by results not attribute

رهبری با نتایج تعریف می شود نه ویژگی ها.

There is nothing quite so useless as doing with great efficiency something that should not be done at all

بی فایده ترین کار دنیا این است  که کارهایی که ومی به انجام آنها نیست با کارآیی بالا انجام شود.

If you want something new, you have to stop doing something old

اگر چیز نو می خواهی انجام کارهای کم مهمترند متوقف کن.

What gets measured gets improved

هر چیزی که اندازه گیری شود بهبود می یابد.

Results are gained by exploiting opportunities, not by solving problems

نتایج با بهره برداری از فرصتها حاصل می شود نه با حل مشکلات.

So much of what we call management consists of making it difficult for people to work

بسیاری از چیزهایی که ما مدیریت می نامیم آن چیزهای است که کار را برای افراد دشوار می کند.

The most important thing in communication is hearing what isn’t said

مهمترین چیز در ارتباطات شنیدن مطالبی است که گفته نشده است.

The best way to predict of future is create it

بهترین راه پیش بینی آینده ساختن آن است

now accept the fact that learning is a lifelong process of keeping  abreast of change. And the most pressing task is to teach people how to learn.

اکنون ما پذیرفته ایم که یادگیری یک فرآیند مادام العمر برای حفظ موقعیت در تحولات است. و مهمترین وظیفه ما آموختن این نکته به مردم است که چگونه یاد بگیرند.

Culture eats strategy as lunch

فرهنگ استراتژی را به عنوان ناهار میل می کند.

منبع:

http://www.modirepishro.com

 

۳۰ نکته زیبای مدیریتی از زبان اندیشمندان بزرگ

*  اگر می خواهید کارکنانتان بزرگ بیندیشند، گام های بزرگ بردارید.
(مایکل دل، نویسنده کتاب بی واسطه از دل)
*
 دورانی پر خطر پیش روی غول های دنیای کسب و کار قرار دارد، مگر آن که در راه و روش خود باز نگری نمایند.
(چار هندی، نویسنده کتاب پیل و پیشه)
*
  تنها خروج از سر مستی های گذشته بینش های تازه می آفریند.
(اندرو گرو، نویسنده کتاب تنها بی پروایان پایدارند)
*
  انسان در بازی گاهی می برد و گاهی چیز یاد می گیرد.
(رابرت کیوساکی*
  شارون لچتر، نویسندگان کتاب با بای دارا.با بای نادار)
*
  تغییر را نمی توان مهار کرد، ولی می توان از آن پیش افتاد.
(پیتر دراکر، نویسنده کتاب چالش های مدیریت در سده 21)
*
  مدیران امروز با سازمان هایی سر و کار دارند که هیچ شباهتی به سازمان های گذشته ندارند. جوامع و سازمان ها در صورتی قادر به دوام هستند که عمیقا تغییر کنند.
(چار هندی، نویسنده کتاب خدایان مدیریت)
*
  تنها امتیاز رقابتی سازمان ها در سده 21 بر خورداری از کارکنان فرهیخته و ارزش مند است و بهره برداری از این کارکنان بزرگ ترین چالشی است که مدیران در این سده با آن رو به رو هستند.
(مایکل ارمسترانگ، نویسنده کتاب مدیریت منابع انسانی)
*
  اگر شما فرهنگ را هدایت نکنید، فرهنگ شما را هدایت می کند.
(ادگار شاین، نویسنده کتاب فرهنگ سازمانی)
*
  بازاریابی امروز نه بر محور امکانات تولیدی سازمان، که بر اسا س تامین رضایت مشتری استوار است.
(فیلیپ کاتلر، نویسنده کتاب کاتلر در مدیریت بازار)
*
  اعمال شما با صدایی بلند تر از گفتارتان سخن می گویند. 
(استیفن رابینز، نویسنده کتاب کلیدهای طلایی مدیریت منابع انسانی)
*
  مدیر هر سازمانی بالاترین نقش را در تبدیل هوشمندی افراد به کارکرد موثر و سودمند دارد.
(مار باکینگهام*
  کورت کافمن، نویسندگان کتاب گام نخست رهیدن از قانون های کهنه)
*
  جامعه قبل از هر چیز مجموعه ای از افراد و سر گذشت زندگی ان هاست.
(پیتر دراکر، نویسنده کتاب ماجراهای یک مشاهده گر)
*
  تقلید مو به مو از رقیب، بهترین فرصت برای از دست دادن سرمایه است.
(تام پیترزف، نویسنده کتاب مدیران بر جسته سخن می گویند)
*
  برزگ بیندشید.برزگ عمل کنید.برزگ باشید.
(کن بلانچارد، نویسنده کتاب مدیریت بر قلب ها)
*
  ما کار عظیمی در مقابل خود داریم. ما نیاز داریم تا کسب و کارهایمان را از نظر اطلاعاتی با سواد کنیم.
(پیتر دراکر، نویسنده کتاب مدیریت در جامعه)
*
  بزرگ ترین کشف عصر ما این است که:انسان ها می توانند با اصلاح نگرش های ذهنی خود زندگانی خویش را اصلاح کنند.
(جان ماکسول، نویسنده کتاب مدیریت نگرش)
*
  اولین روش بر آورد هوش یک فرمانروا این است که به آن هایی که در اطرافش گرد آمده اند، بنگریم.
(جان ماکسول، نویسنده کتاب پرورش کارکنان)
*
  تمایز یک محصول باید در راستای ذهنیت مصرف کننده صورت گیرد ،نه مخالف آن.
(جک تراوت، نویسنده کتاب تمایز یا نابودی)
*
  در تمام طول تاریخ بشر، منشا کامیابی دست یابی به منابع طبیعی مانند زمین طلا و نفت بوده است. ناگهان ورق برگشته و دانش به جای آن نشسته است.
(لستر تارو
 ، نویسنده کتاب ثروت آفرینان)
*
  آن هایی که از جای خود می جنبند، گاهی می بازند.آن هایی که نمی جنبند، همیشه می بازند.
(لستر تارو، نویسنده کتاب جهانی شدن)
*
  اگر همه چیز مهم باشد، پس بدان که هیچ چیز مهم نیست.
(پاتریک لنچیونی، نویسنده کتاب چهار دغدغه مدیران )
*
  توان افزایی به مدیران امکان می دهد تا از دانایی، مهارت، تجربه و انگیزه همه افراد سازمان بهره برداری کنند.
(کن بلانچارد، نویسنده کتاب سه کلید توان افزایی)
*
  موفقیت اغلب باعث غرور شده و غرور منجر به شکست می شود.
(جک تراوت، نویسنده کتاب شرکت های بزرگ.مشکلات بزرگ)
*
  رهبری هنر گوش دادن به دیگران است.چنان چه به سخنان کسی خوب گوش فرا ندهید، نمی توانید درون و روان او را بشناسید.
(رابرت کیو ساکی، شارون لچتر، نویسندگان کتاب کارراهه با بای دارا)
*
  سازمان های بر جسته بایستی نه تنها متفاوت بودن کارکنان از همدیگر را بپذیرند ،بلکه باید برای این تفاوت ها سرمایه گذاری کنند.
(مار باکینگهام*
  دونالد کلیفتون، نویسندگان کتاب گام دوم کشف توانمندی ها)
*
  یک مشتری خوشحال احساسش را به سه نفر می گوید.اما یک مشتری نا راضی بیست نفر را با خبر می کند.
(سایبر چاود هاری، نویسنده کتاب معجزه شش سیگما)
*
  هنر بازاریابی امروز فروش یخچال به اسکیمو نیست، بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود همواره در کنار خود داشتن است.
(دان پیرز*
  مارتا راجرز، نویسندگان کتاب بازاریابی تک به تک)
*
  می توان رهبر مردم نبود، ولی آنان را دوست داشت .اما بدون عشق به مردم نمی توان آن ها را رهبری کرد.
(جان ماکسول، نویسنده کتاب رهبری)
*
  رهبری یعنی هنر جلب پیروی داوطلبانه دیگران. 
(جیمز لویس، نویسنده کتاب رهبری پروژه)
*
  موفقیت اغلب باعث غرور شده و غرور منجر به شکست می شود.
(جک تراوت، نویسنده کتاب شرکت های بزرگ.مشکلات بزرگ )

منبع:

http://www.nationalproduction.blogsky.com

 

 

 

 

 

اولویت نگاه به ........ باشد تا به ........

چگونه در محل کار تبدیل به فردی مهم شویم؟

10 دلیل موفقیت مدارس فنلاند

کتاب ,*  ,نویسنده ,مدیریت ,های ,is ,نویسنده کتاب ,است که ,نویسندگان کتاب ,doing the ,کتاب مدیریت ,پیتر دراکر، نویسنده ,مدیریت منابع انسانی ,شارون لچتر، نویسندگان ,چار هندی، نویسنده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تولید وفروش مخزن پلی اتیلن آب در یزد modafehagh معرفی سایت تلگرامی خنگولانه که خیلی جذاب است. بهترین کانال AQUA PLAZA وبلاگ سینا صدفی ستمپی دانلود حل تمرین کتاب رسم فنی عمومی احمد متقی پور سونوگرافی چیست علمی جالب وعجیب